Ons verhaal

Mensen en merken verlangen naar aandacht! Aandacht die steeds minder kan worden ingekocht of kan worden afgedwongen bij het grote publiek. Daarom geloven wij in de kracht van de persoonlijke ervaring. Een experience die het verschil maakt tussen een gewone ontmoeting en eentje die je meteen wil delen met de ander. Hierbij kun je denken aan evenementen zoals een opening, jubileumviering, inhoudelijk kennisevent of productactivatie.

XSAGA is een bureau dat altijd op zoek gaat naar de persoonlijke emotie in de boodschap voor het beoogde publiek. Wij geloven dat daarmee de impact van het moment wordt vergroot en de effectiviteit van de investering beter rendeert.

Wij schakelen hierbij moeiteloos tussen live, hybride en volledig digitale producties. In alle gevallen leggen we daarbij direct contact met het publiek, waardoor de gewenste boodschap langer blijft resoneren.

Opdrachtgevers kloppen bij XSAGA aan om creatief en strategisch na te denken over een intern of extern evenement, congres, festival of videoproductie, vaak als onderdeel van een langer lopende communicatiestrategie/-campagne. Bij ons gaat creatieve denkkracht hand in hand met onze productionele slagkracht. Dat betekent dat wat we bedenken ook binnen de afgegeven kaders kunnen produceren; met veel liefde voor het kleinste detail, altijd op basis van het grote idee.

XSAGA is lid van de Nederlandse branchevereniging IDEA, 27Names en is ISO9001 gecertificeerd.

Ons team
Gijs van Dongen
Bob Commandeur
Sophie Post
Sofie de Kam
Emmi Mulder
Michal Kranefuss
Madelon van der Weijden
Thomas Bierens
Carola van Wagtendonk
Rard Rijcken
Patrick Roubroeks
Marianne Severein
Laura Meijer
Lidy Moerbeek
José van Heerdt
Janina Breuer
Bob Veerman
Annebel Kroezen
Sandra Schouten
Patricia Stevens
Sanne Hamel
Pieter Claassen
Mike de Vries
Alberto Radstake
Kristel Strikkers