Albert Heijn
Beter eten bereikbaar maken voor iedereen. Hoe breng je deze missie als een van Nederlands grootste supermarktketens onder de aandacht bij een breed publiek? Door te inspireren en te verbinden middels een meerdaags festival: AH Beter eten Festival.
Tijdens de eerste editie van AH Beter eten Festival in Expo Haarlemmermeer kon het publiek het eten van vandaag en morgen proeven, maar ook interactieve sessies en workshops volgen en naar verschillende topsprekers luisteren. Dit alles in de ambiance van een leuk, lekker en informatief festival.
Het festival werd opgebouwd uit drie verschillende domeinen: Beter eten is beter leven, Beter eten verbindt, en Beter eten is de wereld beter achterlaten. Hiermee werden de bezoekers middels verschillende belevingen geïnformeerd en geïnspireerd om met verse gedachten voor een gezonde levensstijl of bijdrage aan een mooiere wereld huiswaarts te keren. XSAGA was in samenwerking met Albert Heijn verantwoordelijk voor de gehele productie: van ontwerp tot opbouw, van inhoud tot uitvoering van het festival.
- Marit van Egmond, CEO Albert Heijn bij RTLZ
Event Inspiration
Marketing Tribune