Westfield Mall of the Netherlands
Bedenk en produceer Westfield Days 2024, waarbij de nieuwste trends op het gebied van fashion, beauty en lifestyle op toegankelijke wijze tot leven worden gebracht en tegelijkertijd nieuwe Westfield Club Members aangetrokken worden.
Drie dagen lang vormde Westfield Mall of the Netherlands het kloppende hart van fashion, beauty en lifestyle tijdens de Westfield Days 2024. Hierbij werd gekozen voor meer interactie met het publiek, waarbij bezoekers zich écht thuis voelden in de wereld van Westfield.
Dit resulteerde in een inspirerende merkbelevenis waarin Central Plaza volledig Westfield-rood kleurde en de nieuwste trends tastbaar werden. Zo was er voor zowel de doorgewinterde fashionista’s tot nieuwsgierige nieuwkomers wat wils en kon iedereen zijn perfecte look ontdekken in het Lifestyle & Beauty LAB. Binnen no-time stapten bezoekers stralend, vol zelfvertrouwen en met nieuwe inspiratie weer naar buiten.
Daarnaast kon je hier een exclusieve masterclass van Female Initiative bijwonen, geleid door Anna Nooshin & Yeliz Çiçek, gehost door Ashlee Janelle. Hieruit volgde een open casting, waarbij op zoek werd gegaan naar de nieuwe Content Creator van Nederland.
Het geluk werd ook volop beproefd in de W-store: gedurende het weekend lagen er stijlvolle ‘snacks’ voor het oprapen in de snackmuur en fantastische prijzen te winnen. Voor wie even wilde ontspannen bood het W-café een sfeervolle plek om te genieten van smaakvolle drankjes.
“Westfield Days 2024 neerzetten was een geweldige ervaring, mede dankzij de samenwerking met XSAGA. Hun flexibiliteit en brede expertise maakten het mogelijk om iedere uitdaging aan te pakken en samen iets moois neer te zetten. Echt een team van alleskunners!”
Shannon Stevenaar, Marketing Manager