XSAGA in EventBranche: Eén verhaal in drie domeinen

XSAGA in EventBranche: Eén verhaal in drie domeinen

XSAGA in Eventbranche; Albert Heijn organiseert Beter Eten Festival: leuk, lekker en informatief. Albert Heijn wil beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. Om deze missie tot leven te brengen bedachten ze het Beter eten Festival en vroegen XSAGA om deze droom te realiseren. Het resultaat drie dagen lang kwam de beter eten missie van Albert Heijn tot leven in de Expo Haarlemmermeer.

Gedurende drie aansluitende dagen vonden vele duizenden mensen hun weg naar de EXPO Haarlemmermeer die de gewenste hightech uitstraling had voor dit festival. "Het festival moet leuk, lekker én informatief zijn", spreekt Bob Veerman van XSAGA.

Eén verhaal in drie domeinen

‘Wij verdeelden de festivalvloer in drie domeinen. Beter eten is beter leven. Eten verbindt en Beter eten is de wereld beter achterlaten’, geheel in lijn met de strategie van Albert Heijn. Wij voegden de kleuren rood, oranje en groen toe en zo voelde het festival als een stoplicht waarin je eerst met jezelf wordt geconfronteerd, dan met de ander en met de sociale en betekenis van samen eten en tenslotte wordt geconfronteerd met de wereld. De dagelijkse productie van ons voedsel trekt een onevenredig wissel op de aarde en het is goed dat wij ons bewustzijn van de alternatieven en enthousiast raken van producten die die geen food print achterlaten.