Bekroond met award
Publieksevenement
De AH Buitendag

Albert Heijn

 

Hoe brengen we de consumenten van Albert Heijn in contact met de lokale producten? Hoe verkleinen we de afstand tussen boer en bord?

De AH Buitendag. XSAGA was actief op maar liefst 70 locaties in het gehele land. Albert Heijn nodigde tijdens De AH Buitendag haar klanten uit om een plezierig en leerzaam kijkje te komen nemen in de bedrijven die dagelijks hun producten aanleveren aan de winkels van deze supermarktketen. 80.000 bezoekers brachten een bezoek aan De AH Buitendag.

Onder het centrale thema ‘ontdek de smaak van het land’ ontwikkelde XSAGA de visuele identiteit die zowel digitaal (speciale website) als op de winkelvloer werd ingezet om de klant te bewegen er op deze vrije dag met het gezin op uit te trekken.

Tientallen boerenbedrijven, telers en faciliteiten opende op deze Tweede Paasdag speciaal voor de klanten van deze retailer de deuren die doorgaans gesloten blijven.

“XSAGA en Albert Heijn zetten evenement neer op 70 locaties op 1 dag”

- Eventbranche