Activatie
Campagne
Digitaal
Hybride
Publieksevenement
Zakelijk evenement

Méér Muziek in de Klas

Stichting Meer Muziek in de Klas

 

 

Hoe maken we als Stichting Méér Muziek in de Klas impact tijdens de ondertekening van het MuziekopleidersAkkoord tussen pabo’s en conservatoria waar Koning Maxima bij aanwezig is?

XSAGA maakte voor het moment een impactvolle social media campagne en een projectie op TivoliVredenburg, waarin bekende en onbekende Nederlanders een prominente rol speelden. De campagne vooraf zorgde voor landelijke dekking doordat bekende Nederlanders foto’s met muziekinstrumenten uit hun kindertijd deelden. Vervolgens activeerde Koningin Máxima op de avond zelf een de projectie van beelden die op het indrukwekkende gebouw werden vertoond met als boodschap: Meer muziek in de klas.

“BN’ers steunen akkoord Meer Muziek in de Klas met jeugdfoto's, Máxima bij ondertekening”

– Algemeen Dagblad