Je nieuwe brand een grandioze kickstart geven; dat kan maar één keer. Daarom besteedt XSAGA veel aandacht aan de impact van brand activation. Onze kennis en ervaring stelt ons in staat om jouw nieuwe bedrijf, product, evenement of campagne op onderscheidende wijze te activeren.
Neem contact op voor meer informatie
Met ons werk creëren wij betekenisvolle ervaringen waar we mensen en merken met elkaar verbinden. Wij maken direct contact op basis van de juiste beleving en het vertellen van een uniek en sterk verhaal. Hiermee genereren we als communicatiebureau impact. Wij denken zowel creatief als strategisch mee. Zo kunnen we elk concept dat we bedenken ook tot in de puntjes produceren. Voor zowel live, hybride als volledig digitale merkactivaties is XSAGA jouw experience company!
Alles begint voor ons bij hét grote idee. Het creatieve concept voor de brand activation werken we daarom altijd uit op basis van een centrale gedachte. Een overkoepelend thema waaraan we de unieke strategie van de merkactivatie kunnen ophangen, waardoor de boodschap die we uit willen dragen met de brand activation de krachtige kern vormt.
Neem contact op voor meer informatie
Mensen willen zoveel mogelijk ontzorgd worden. Met die kennis als uitgangspunt ging bol.com rond de kerstdagen op pad voor Select-leden. In een caravan vol entertainment en een unieke inpakservice reisde een blauw uitgedoste Kerstman samen met Youtuber Daan Boom en zanger René Froger door zowel Nederland als België. De brand activation van bol Select werd zo zichtbaar in verschillende straten, wijken en winkelcentra.
Lees en zie hier meer over de exclusieve merkactivatie van bol Select
Neem contact op voor meer informatie
Hoe activeer je een groot evenement als het Europees Kampioenschap Voetbal terwijl een wereldwijde pandemie grotendeels de bewegingsruimte bepaalt? Met die vraag klopte Gemeente Amsterdam voor het EK 2020 bij ons aan. De opdracht luidde: creëer verbinding en reuring binnen de spelregels van de coronamaatregelen. Dit resulteerde in ‘De Leukste Huiskamer van Nederland’, waarbij gelukkige Amsterdammers kans maakten op een unieke experience voor en tijdens de wedstrijden van land naar keuze.
Meer over de brand activation van het EK 2020 in Amsterdam
Neem contact op voor meer informatie
Zie ook Albert Heijn op Floriade Expo 2022, EuroScience Open Forum: opening en sluiting & European Science in the City Festival voor onze andere brand activations.
Inspiratie gekregen van deze succesvolle merkactivaties en wil jij jouw merk, product of campagne ook impactvol lanceren? XSAGA gaat graag het gesprek aan om op strategische en creatieve wijze te bouwen aan jouw sterke verhaal, dat als rode draad zorgt voor een geslaagde brand activation!
Naast brand activation helpen we je ook graag bij het organiseren van ander soort business events, zoals een spectaculaire bedrijfsopening, origineel bedrijfsfeest of misschien wel een hybride event. Bij XSAGA is alles mogelijk!
Direct contact vinden wij fijn. Je kunt ons dus altijd bellen tijdens kantooruren (020 560 6500), of het formulier op onze contactpagina invullen.